December 13, 2013

portrait by my R. (13 XII 2013)

7 comments:

  1. Najdelikatniejsze stworzenie na świecie.

    ReplyDelete
  2. Jesteś naprawdę niesamowita.

    ReplyDelete
  3. you look more and more beautiful :)

    ReplyDelete
  4. Tak się zastanawiam... czytałaś może kiedyś coś Virginii Woolf? Mam takie podejrzenie, że spodobałaby Ci się jej wrażliwość i byłaby idealnie kompatybilna z Twoją, jeśli czytałaś, to daj znać co i jak Ci się podobało. Jej liryczne opisy (np. w „Falach”) przypominają mi czasem Twoje listy. Miło widzieć ten delikatny uśmiech.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiedyś czytałam bardzo często, w tym samym czasie, gdy zaczytywałam się w Plath, Poświatowskiej, Świrszczyńskiej. Woolf była mi wtedy najdroższa.

      Teraz bliżej mi jednak do męskiego dystansu, choć czasem jeszcze sięgam po kobiecą prozę/poezję.

      Delete
  5. wojaczek:

    Mówię do ciebie tak cicho jak ptak
    o świcie słońce upuszcza w twoje oczy
    Mówię do ciebie tak cicho
    jak ty do mnie

    ReplyDelete
  6. A tukej lubię Ciebie najbardziej , bo się......UŚMIECHASZ:)))))******I ja się do Ciebie też uśmiecham :)

    ReplyDelete